Uw telefonische bereikbaarheid verbeteren
Voor ondernemers is het belangrijk dat zij telefonisch goed bereikbaar zijn, dit is immers een belangrijke manier om met klanten in contact te komen. Nadeel is echter wel dat dit soms ook lastig te combineren kan zijn met het werk dat u uitvoert. Zelf had ik hier in ieder geval wel vaak last van. Vaak zat ik net helemaal in een flow op het moment dat de telefoon ging, waardoor ik mijn concentratie helemaal kwijt raakte en het weer lang duurde voordat ik weer lekker verder kon werken. Daarom zette ik regelmatig mijn telefoon een tijdje uit, zodat ik goed door kon werken. Maar op een gegeven moment wilde ik toch graag mijn telefonische bereikbaarheid verbeteren.
Niet ten koste van het werk
Gelukkig ontdekte ik een manier waarop ik mijn telefonische bereikbaarheid verbeteren kon zonder dat dit ten koste ging van mijn werk. Ik ontdekte namelijk de handige telefoondienst van Qudo. Dit houdt in dat ik mijn telefoon naar hen doorschakel en dat zij mijn telefoontjes voor mij beantwoorden. Dit bevalt mij erg goed. Zij hebben zich namelijk echt verdiept in mijn bedrijf en kunnen daardoor veel klanten meteen goed helpen. Van ieder telefoontje maken zij bovendien uitstekende notities, die ik op ieder moment kan bekijken. Zo zie ik meteen of ik iemand zo snel mogelijk terug moet bellen of dat dit ook nog wel even kan wachten.